måndag, januari 05, 2009

Trettondagsafton


Bilden får illustrera kylan som vi haft idag. -14 grader på sina ställen. Brrr!
Men så länge man har ordentligt med kläder på sig är det bara härligt!

Modifast-kuren rullar på. Tycker det går riktigt bra nu. Äter pulver och en å annan modifast-bar och sedan äter jag även knäckebröd utan något på, frukt, grönsaker och nötter. Bra att ha något att tugga på!

Idag har jag jobbat och det kändes helt okej. Det var en riktig mjukstart också, i och med att man är ledig i morgon. Någon som funderar på att sälja i vår? Svarar gärna på mäklarfrågor här i kommentarerna eller via mail: jolla99@hotmail.com :)

Ikväll är det en lugn kväll hemma som gäller. Vi läser, sitter vid våra datorer och kollar på tv. Mys! Alldeles strax ska vi se filmen the Dutchess med bland andra Kiera Knightley.
Någon som sett den?

Ha en riktigt trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är som klarar av pulverdiet och bars. Jag testade att köpa Naturdiet med chokladsmak för länge sen men jag gillade det inte alls... Bars är godare i så fall =)

Ha en mysig kväll! Kraam

Johanna sa...

Tack snälla! Första påsarna tyckte jag smakade jätteilla men nu har jag faktiskt vant mig. Man kan värma dessa också så jag ska ta en påse med chokladsmak och värma alldeles strax.

Ha en bra kväll du med. Kram