tisdag, januari 06, 2009

Rea

Vi bestämde oss för att åka in till stan en sväng eftersom Tim ville köpa en router på SIBA.
Det blev lite annat också...


Jag fyllde på mitt Modifast förråd med två nya smaker: Sparris och Hallon. Köpte dessutom två bars-lådor, en karamel och en choklad. Så nu har jag så jag borde klara mig de återstående två veckorna, tror jag.


Det var förturs-resa på NK så vi gick dit en sväng. Tim hittade ett par snygga Hugo Boss-jeans för halva priset (tror jag det var) samt en mössa från Tommy Hilfiger.
Mina fynd ser ni ovan. En klassisk, grå v-ringad tröja från Tommy Hilfiger på 50 % rea samt en finare topp med spetsapplikation och paljetter från Warehouse, också 50 %.

Jag letade efter någon lite finare klänning/topp/kjol då jag ska på Kick off med jobbet i slutet av januari och en av dagarna är det festklädsel som gäller. Jag tänkte ha den här toppen ihop med en kort svart kjol. Känns nog lagom uppklätt för min smak.

Inga kanonbilder direkt, sorry. Tog dem bara snabbt på sängen här hemma.

Inga kommentarer: