lördag, januari 03, 2009

Körslaget

Jag är en riktigt kvällsmänniska och det är först nu jag har börjat piggna till. Har bara slappat hela dagen och mest tänkt på mat. Det kommer ta några dagar för kroppen att vänja sig och jag undrar redan vad jag gett mig in på! Har hunnit prova potatis- och purjosoppan samt chokladen under dagen och alla tre är goda i början men sedan blir man ruskigt trött på smaken. Så jag erkänner att jag inte är helt på topp!

Nu har jag iallafall kommit i riktiga kläder och gjort mig i ordning. Ikväll ska vi hem till Behnam och Marlen. Tänkte titta på körslaget som gravida Gry Forsell leder och så blir det kanske en film eller så spelar vi något spel. Försökte få biljetter till Australia men precis som förra gången vi försökte så var de i stort sett slut. Nu har vi iallafall bokat biljetter till i morgon så då ska vi se den!

Jag nämnde ju att vi hade en läcka i källaren och den har inte blivit åtgärdad förrän precis nu, sent på eftermiddagen. Det har ju också bidragit till att det har blivit en riktigt slapp dag. Har inte varit så lätt att göra sig i ordning utan tillgång till vatten.

Bild: www.resume.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gött ihoptryckta Grys bröst va i den klänningen!

Anonym sa...

tackar darling!

ska bara gå igenom helvetetsportar först tydligen så e man mamma. e inte livet knasigt! =)

kram

Johanna sa...

Sofie: Ja, vi sa också det. Blev 4 st istället för 2. Hörde att ni har magsjuka där uppe i Trysil, segt.

Hannie: Ja, men det kommer säkert gå så bra så. Jag ska hålla utkik på bloggen så jag vet när det är på gång. :) Kram