onsdag, januari 07, 2009

Guitar hero


Ikväll har vi varit hemma hos en av Tims klasskompisar och haft jättetrevligt. De är fyra killar i klassen som umgås lite extra och har gjort i stort sett sedan de började för 2,5 år sedan och vi tjejer har hängt på ibland :) Det var jag och Tim, Christopher och Frida (som vi var hos, Frida fyllde dessutom år idag, grattis!), Johan och Sandra samt Kim och Jennie, och så hunden Nelson så klart :)

Alla de andra utom Frida och jag, som ska upp och jobba i morgon, förfestade och gick ut nu när jag åkte hem. Vi spelade även Guitar hero - the world tour och Buzz. Kul!

Hoppas det blir att vi ses någon gång igen snart så att jag kan hänga med ut. De flesta av oss ska iallafall med upp till Trysil sista helgen i februari. Det kommer bli superkul!
Tyvärr inga bilder från kväll.

Nu ska jag läsa några favoritbloggar och sedan är det god natt.
Vill passa på och säga stort grattis till Maria (yogamamman) som fick en dotter i måndags som ska heta Siri. Storasyster heter Signe och jag har följt deras blogg länge, länge :)

Bild: http://www.my360.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

guitar hero!
måste testa o se vad det är som e så beroendeframkallande!

Johanna sa...

Ja gör det! Vi har vanligt Guitar Hero hemma och det är superkul i början men sedan tröttnar man lite. Det vi spelade i onsdags var dock versionen där man är ett band. Någon spelar trummor, någon bas, en gitarr och en sjunger. Det är superkul om man är några stycken! Trevlig helg!

Anonym sa...

Hejsan! Jag kom in på din blogg av en slump, men såg i ett tidigare inlägg att du har en kompis (Kajsa tror jag att hon hette) som skulle flytta till Frankrike, Lyon, i januari. Jag funderar på att göra samma sak till hösten och skulle gärna vilja veta lite mer om hennes flytt! Ska hon plugga där, jobba mm? Har hon kanske också en blogg?

Johanna sa...

Hej Alexandra! Ja, Kajsa heter hon men tyvärr vet jag inte så mkt om flytten. Vet att hon ska bo hos någon tant där men hon ska inte plugga eller så. Hon har läst franska här hemma på universitetet och så. Hon har ingen blogg heller vad jag vet, tyvärr.

Hälsningar Johanna

Anonym sa...

Ok, det var ju synd! Men tack för svaret ändå!