tisdag, januari 13, 2009

Sjukling

En vecka fylld av jobb är vad som gäller för mig. Dessvärre är det väldigt lugnt för mig just nu, inte mycket att göra alls, men det borde komma igång snart.

Har en älskling som är sjuk här hemma, stackarn. Hostig, ont i halsen och över 38 graders feber. Tycker synd om dig och hoppas att det inte smittar. :)

Igår kväll tittade jag på Guldbaggegalan och ikväll finns det nog något annat på tvn att roa sig med. Är så trött på kvällarna nu så det blir mest slappande. Inte så värst spännande, sorry. Ingen rolig mat lagar jag heller då jag, så klart, fortsätter med min Modifast. Bara en vecka kvar nu :)

Ha en trevlig tisdagskväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

usch.. hemsk o va sjuk! I knoww..

kom igen bebis, kom igen nu!!

Anonym sa...

blev invitad av spotify itself ;) så det används stenhårt här hemma :) perfekt på förfester och såna grejer! vi har det bara på macen vad jag vet! kram

Johanna sa...

Hannie: Jaa, jag hoppas han inte smittar. Ja, kom igen nu bebis :)

Carro: Mmm, asså, kan man bli det? Grymt.