tisdag, januari 27, 2009

Sen sist

Outfit från lördagen. Top från MQ, svart favoritkjol Lindex, svarta strumpbyxor, bälte Asos.com.

Tim dricker vodka redbull, som vanligt är det är utgång på g. ;)

Jag får be om ursäkt för dåligt uppdaterande men det har helt enkelt varit fullt upp och sedan har jag inte haft ork.

Kick off i dagarna två med jobbet var jätteroligt och lyckat tyckte jag! Många intressanta föreläsningar, rolig fest första kvällen och god trerättersmiddag med bordsplacering dag 2. Kul att träffa alla kollegor också. Vi var över 250 personer.

I lördags när jag kom hem blev det sedan födelsedagsfest för David på kvällen. God buffé, bordsplacering och mycket trevligt sällskap. Kunde inte bli bättre. Bestämde oss för att gå ut också, det var kanske inte helt genomtänkt med tanke på att jag var ganska slut efter kick offen. Det blev iallafall Park Lane och sedan falafel på Avenyn så vi var inte hemma förrän vid halv 5-snåret.

Trots en lugn söndag med film och pizza tillsammans med Robin och Carro satte de tuffa dagarna satte sina spår. Skulle klippa mig igår och kände mig ganska sliten. Stod dock ut hela dagen på jobbet också men i morse kände jag mig inte bättre och bestämde mig för att stanna hemma och kurera min onda hals och hosta. Och, det funkade faktiskt! Känner mig betydligt bättre nu så i morgon blir det jobb igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte kul att behöva stanna hemma för att vara sjuk, hoppas du känner dig bättre idag igen!

Håller verkligen med dig. Aprikos i kombination med lila? What? Hemskt... Förstår inte hur man kan misslyckas så med all den hjälpen dom fick i och med programmet.

Ha en mysig kväll! Kraam