fredag, januari 16, 2009

Äntligen helg

Vid den här datorn sitter jag och jobbar på dagarna. När jag inte är ute på kundbesök, visningar, lappar reklam osv vill säga.


Mitt skrivbord. Har nog mest ordning av alla på kontoret men just när kortet togs kanske det inte ser ut så.


Dessa fina bilder på mig och Tim har jag skrivit ut så att jag kan titta på dem om dagarna när det känns lite kämpigt. De får mig alltid att le :)

Det har varit en ganska seg vecka tycker jag och därför är det SÅ skönt att det är helg nu!!! Å därför ska jag publicera några bilder från mitt kontor!? Det kanske inte verkar så vettigt men jag tog några bilder där idag när jag inte hade något att göra så jag tänkte att jag kunde publicera dem här på bloggen ;)
Ha en jättetrevlig helg, någon som ska göra något speciellt?

Inga kommentarer: