söndag, januari 18, 2009

Dexter

Väldigt lugn och skön helg men idag begav vi oss till Lerum för att äta middag med min familj (jag åt, men bara lite grann :) ). Det var en jättegod pastasås som Elin och Edvard tydligen brukar göra.

Vi spelade även en hel del Guitar hero world tour och så hjälpte mamma mig att tona håret. Det var ett tag sedan nu men det blev samma nyans som frisören valt ut åt mig. Så nu är det glansigt och jämnt färgat igen. Härligt.

Nu ska vi titta på ett avsnitt av Dexter här hemma innan det är dags att lägga sig. Jobb i morgon.
Det sjuka med serien Dexter är att han som spelar huvudrollen gifte sig nyligen med hon spelar hans syster i serien. Ja, det är i och för sig inte det enda sjuka med den serien ;)

Ovan bjuder jag på en bild på ett sött och vårigt arrangemang med ett glashjärta.
Nya vecka imorrn - nya tag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åt ni rosa fiskpasta? :-) Det är gott. Fast egentligen är det mamma och pappa som brukar göra den, sen har vi "ärvt" den ;-)

Johanna sa...

Japp, supergott :) Aha, så det är deras från början. I see.

Unknown sa...

Sv: Tack snälla :) Ska tänka på det där med bilderna :)