söndag, januari 11, 2009

Julen har dansat ut

Vi har städat ut julen här hemma idag och det enda som återstår av den är en julstjärna som jag inte fått död på än ;) samt en skål med nötter, pepparkakor och polkagrisstänger som får stå där tills vi eller någon annan har ätit upp den.

Samtidigt har lite nytt fått flytta in här hemma. På bilden ovan ser ni en vacker tulpanbukett som vi fick av mamma innan helgen. Den står på tv-bänken tillsammans med fatet från Mateus och vita blockljus. Jag har grön dekorationssten som jag tänkte hälla kring ljusen också, det får jag visa en annan dag.

Nu är jag mer sugen på det ljusa, våriga och därför har jag också skapat en ny kategori här på bloggen som heter just VÅR. Lite tidigt kan tyckas men här kommer jag samla tips framöver, så håll utkik :)

Ha en trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer: