tisdag, augusti 10, 2010

Tights från Robin´s Jean

De här skinntightsen från Robin´s Jean var bland det snyggaste jag har sett! De går att köpa i webshoppen MissGreta.se som jag just upptäckt. Finns enbart i storlek 25 och 26 vilket jag dessvärre inte kommer i :) Fler bilder finns HÄR.

Nu ska jag snart åka hem från jobbet och ta mig ut till Mollsjön i Nödinge där vi ska röja i Tims föräldrars sommarhus som ska genomgå en makeover.

Igår hade vi en mysig kväll med risotto och sen åkte vi en sväng och tittade på fotboll då Tims gamla lag spelade. Mycket prat om framtiden också och det är alltid mysigt.

6 kommentarer:

Elins blogg sa...

Jag älskar golv i vitt, såå fint tycker jag!

Aha vad kul! Hittade du något där? Jag tyckte det mest verkade som samma priser som i vanliga Iittala butiker.. Hmm!

Kramkram

Carro sa...

Jag håller nog inte med om tightsen, ett par svarta eller röda hade vart betydligt snyggare. Robin's Jean borde hålla sig till jeans ;) Men risotto och framtidsprat är alltid trevligt :)

Elins blogg sa...

jaha, tackar! Kul att se. Du hiottade ju massor av fint. Jag är inte iittala medlem men kanske borde bli. Jag hittade bara bra priser på färger jag inte gillar, de fina färgerna jag ville ha på kivisarna kostade lika mycket som i vanlig butik, lite konstigt..
Vinglasen var jättefiina!
Kram ha en bra dag!

Elins blogg sa...

Då ska jag bli medlem nästa gång! :)
Jo precis jag tyckte inte om de billiga färgerna. Men det är ju smart av dig att köpa en av varje! :) Vilka färger har du hittills då? Själv har jag bara några av de rosa och två gamla blåa. Men skulle gärna vilja ha vita frostade och vanliga genomskinliga. Så fina! Ha en bra dag, kram!

Carro sa...

Nepp, ingen bild på skinnjackan men den är lite punk/rock inspirerad. tänkte lura Robin att kika på den idag innan Oskar! :) Ska alldeles strax åka in.

Elins blogg sa...

Jamen verkligen, fanns så sjukt lyxiga och fina affärer där som man bara kunde gå och må bra i ;)

Ojj vad många du har! :) Jag hoppas jag samlar på mig fler snart. Gick faktiskt på åhlens idag och kollade och jag undrar varför just den röda är så mycket dyrare? Tur att jag inte gillar rött så mycket i inredning då, men till julen är det ju fint!
Hoppas du hittar den till ett bra pris :)
Ha en mysig kväll, Kramar