söndag, augusti 22, 2010

Konferens och festligheter

I fredags hade vi Kick off med jobbet i SF:s lokaler i Bergakungen. Vi är 240 personer på HusmanHagberg och den här gången var det allas tur att komma till oss i Göteborg. På programmet stod diverse prisutdelningar, paneldebatt om fastighetsmäklarfrågor, föreläsningar med mera. Allt ypperligt ihophållet av Lasse Kronér.

På kvällen åkte vi alla en tur med ångbåten St Erik och steg av vid Lilla bommen där det vankades skaldjursbuffé på Kaj skjul 207. Även här underhöll Lasse lite grann och sedan ett coverband som vi dansade till halva natten. Sedan gick folk åt olika håll men jag hamnade med ett ganska stort gäng på Port de soleil innan jag tog en taxi hemåt. En riktigt rolig dag och lyckad fest!

Jag har tyvärr inga bilder från dagarna men får jag tag i några lägger jag upp dem vid ett senare tillfälle.

Bild: http://www.byggbeslag.se

Inga kommentarer: