söndag, augusti 29, 2010

Mysig söndag




Idag har jag haft en visning på en tvåa i området. Det gick bra och var kul! Sedan tittade jag och Tim på fotboll, IFK-AIK där IFK vann med 2-1. Vi var hemma hos Tims föräldrar och åt även middag med dem.

Nu har jag myskväll här hemma medan Tim tittar på ännu lite mer fotboll :) Jag har tänt massa ljus och ser på Irene Huss på 5:an.

Jag ville passa på att visa er hur det ser ut här hemma i vardagsrummet just nu. Det är, som ni ser på bilderna, lite halvstökigt som det ofta är hemma hos oss, med datasladdar och annat framme men det får ni tåla. Rullgardinerna köpte vi nyligen på IKEA. Jag inspirerades av Anna, aka Starwoman som har likadana i sitt vardagsrum och tycker att det blir lite mer ombonat så här men ändå inte för myckett. Det är även ett plus att det inte stjäl för mycket att ljuset som kommer in via burspråket.

Inga kommentarer: