fredag, augusti 13, 2010

Grekisk sallad och Valentine´s day




Skönt med fredag! Det har varit en ganska seg vecka för mitt arbete har inte riktigt dragit igång på allvar ännu vilket gör att dagarna har känts utdragna och lite tråkiga. Nästa vecka är det lite mer busy, busy vilket ska bli KUL!

Efter jobbet åkte jag och Tim in till stan för en fika på Espresso house tillsammans med Daniel och Natalie. N åker till Paris i höst och blir borta 4 månader så det var kul att få ses innan hon sticker.
Drack iste green passion och provade deras Nutty bar men den var ingen höjdare tyvärr. Smakade mest torrt och müsli.

Sedan åkte vi och handlade. Latheten slog till så vi valde färdig Grekisk sallad på påse, tsatsiki och vitlöksbröd som nyss har avnjutits här hemma framför ett avsnitt av How I met your mother. Riktigt underhållande serie faktiskt.

Nu väntar mys med tända ljus och filmen Valentine´s day här hemma som jag passar på att se då killen åkte hem till en kompis en stund. Funderar på att testa ansiktsmasken med vanilj från H&M också som Vickan tipsade om skulle vara bra. Trevlig helg!

3 kommentarer:

Miia - There´s no place like home sa...

Mm, så gott med grekisk sallad! En av mina favoriter.

Jag såg den filmen tidigare i veckan, när jag hade sambofritt här hemma ;) En härlig och mysig film med massa bra skådisar.

Ha så mysigt i soffan!
Kraam

According to Nicky sa...

Oj vad jag blev hungrig nu! :) Älskar grekisk mat!!!!!

Önskar dig en fin söndag! Kram/Nicky

Elins blogg sa...

Tackar :)
Var du och kollade in de? Hittade du nåt kul? :)

Kramar, hoppas du haft en bra helg!