torsdag, augusti 12, 2010

Sen sist

Okej, här kommer en tråkig uppdatering utan bilder. Sen sist jag skrev har vi ätit räkor hos mina föräldrar (igår) och varit på husvisning (idag). Japp, ni läste rätt. Det blir nog dock inget av det köpet om det inte är så att de kan tänka sig att gå ner i pris. Huset är nämligen ett riktigt ruckel men det ligger där vi vill, är lika stort som vi vill, har enorm potential, lagom stor trädgård, en balkong och en större altan. Om ett par år hade vi nog inte tvekat men nu känns det lite tidigt. Vi får kanske köpa en större lägenhet först som ett mellansteg.

Nu ikväll har jag hemmakväll med Sex and the city-avsnitt och så har jag målat naglarna i Mavala-färgen Miami. Har även hunnit med en löp-runda, det går bättre och bättre nu.

I morgon är det fredag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Gillar din blogg!

Är det så att det är en stork på väg kanske (nyfiken i en strut)? :D

Johanna sa...

Hej!
Tack, va kul att du gillar min blogg!!

Haha, nej, ingen stork på väg men man får gärna vara nyfiken! Blir det nog ingen stork för oss på åtminstone ett par år till :)

Miia - There´s no place like home sa...

Kul med husvisning! Tråkigt med priset dock..

Vi funderar också på att köpa ett radhus som ett mellansteg innan vi slår till på hus. Det är betydligt lättare att hitta ett radhus än ett hus!

Trevlig helg! Kram /Miia

Elins blogg sa...

Ja det låter ju bra att ta ett mellansteg innan, det skadar ju aldrig! Vi funderar också på att köpa större lägenhet..

Ja det måste ju vara något sånt med den röda kivisen. Igår när jag var på åhlens såg jag även att den rosa också kostade 349! Innan kostade den ju 199 vad jag minns.. Konstigt att de bara höjer priset sådär på samma färg eller så hade de satt fel lapp på kanske.. :p

Skönt det låter att springa och mysigt med myskväll hemma. Ha en trevlig helg! Kram