tisdag, augusti 17, 2010

Lykta från Blomsterlandet


Mys här hemma både igår och idag. Jag är borta med jobbet torsdag kväll och hela fredagen så jag laddar inför det. Idag jobbade jag till ungefär halv 7 och så har jag varit ute en löp/promenadrunda efter det. Trötta ben idag så det gick inte riktigt som jag tänkt mig :( Men det går nog bättre nästa gång!

Tänkte alldeles strax slänga ihop en av mina enkla favoriter: Fullkornspasta med pesto och mozzarella. Igår åt vi god Flygande jakob, se recept HÄR. Vi gjorde dock både riset och kycklingen i samma form. Betydligt godare enligt mig.

Ikväll när det mörknat lite tänder jag min fina lykta från Blomsterlandet. Jag tror inte jag har visar bild på den tidigare men vi fick den av Sara i inflyttningspresent. Superfin tycker jag!

1 kommentar:

Home of Nina sa...

Gud vad duktig du är som är ute och springer! Härligt att tända lite ljus igen! Kram Nina