fredag, augusti 06, 2010

H&M-shopping


Sitter just nu med en mask i ansiktet som doftar Granatäpple och passionsblomma. Shoppade lite skönhetsprodukter på H&M idag och utöver denna mask köpte jag masker med doft att choklad, vanilj och jordgubbe. Får se om de har någon verkan.

Jag köpte även en allround-nagellack från Depend som kan användas som både under- och överlack samt en hårinpackning från Gliss. Allt i rosa nyanser vilket inte direkt var meningen men det förvånar mig inte heller egentligen. :)

3 kommentarer:

Carro sa...

Ofta köper man det som tilltalar ögat, även om det inte ska användas på det sättet =) hehe

Victoria (matplatsen) sa...

jag har oxå köpt på mig de där ansiktsmaskerna, kunde inte låta bli!! bara testat vanillafudg än men den var underbar!

kram victoria (matplatsen)

Johanna sa...

Vickan: Ja, jag såg det. De var svåra att motstå som du säger. Ska prova vaniljen nästa gång då!

Kram