måndag, december 22, 2008

Rusning i stan

Nu är jag hemma från stan. Jag var inte ensam där kan jag säga. Herregud vilken hets! Jag störs inte så mycket av det så länge jag inte kommit för sent någonstans men det var precis vad som hände idag. Fick ingen parkering och det var bilar och kö precis överallt så det slutade med att Tim, som också var i stan, fick komma och byta plats med mig i bilen och sedan hitta en parkering medan jag skyndade till frisören. Skönt att få luggen klippt, det behövdes. Å så fick jag en ny toning som jag ska göra hemma i januari någon gång.

Där efter shoppade jag de sista julklapparna. Hittade allt jag tänkt och fick även fullbordat min julaftonsoutfit när jag köpte ett par knästrumpor. Eller rättare sagt två par. Ett par benvita och ett par grå. Lutar åt de benvita på julafton men vi får se. Resten av inköpen är hemliga förutom kassen från apoteket ;) Köpte på mig det som saknades här hemma och herregud vad dyrt det blir. Linsvätska 95 spänn är ett exempel. Sedan åkte jag hem och det gick rätt smidigt med bil trots allt och så stack jag in på jobbet och jobbade mellan 16 och 17.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste också klippa luggen, får bli efter nyår då antar jag. :) du ringde henne eller? Ska ge mig in i rusningen imon innan jobbet var det tänkt, klara av de sista klapparna:) har tvättat speglarna här hemma nu också..bra att man fotar så man ser skiten! kram