fredag, december 26, 2008

Photobooth

Annandag jul idag och här kommer ytterligare ett kort på mig :) Den här gången via Photoboothen som är inbyggd i min mac. Brukar inte använda mig av det men det kanske jag skulle börja med lite oftare. Jag har på mig ännu en julklappströja. Denna är härligt lila och jag fick den av min kära mormor.

Idag har vi tvättat här hemma. Alla skidkläder eftersom vi ska åka upp till Trysil imorgon samt en del annat. Har även varit en sväng på stan där Tim spontanshoppade en skidhjälm och jag köpte ett nytt rouge samt rougeborste. Mitt var helt slut och jag känner mig helt genomskinlig utan rouge, så det var skönt att få det gjort! Vi tog även en fika på Espresso house. För mig blev det icetea och deras goda grova scones med creame cheese.

Ikväll ska vi på bio. Tänkte se Australia men det fanns inga bra biljetter kvar så det fick bli den svenska filmen Allt flyter istället. Ska gå och äta på Danilo innan. Trevligt!

Hoppas du haft en bra dag!

Inga kommentarer: