torsdag, december 25, 2008

Julklapparna

Julklapparna är ju helt klart bara en bonus en dag som julafton, men jag är faktiskt löjligt förtjust i paket. Både att slå in och ge bort till andra och att få själv. Jag vill tacka alla för mina fina paket igår, jag fick mycket på min lista:

  • Svart kofta från MQ
  • Svarta mysbyxor
  • En pjäxbag
  • Ett sy-set med allt man behöver eftersom mamma visste att vi inte hade det hemma
  • En plattång
  • Pengar från mamma, pappa, farfar och Bittan (farmors syster)
  • En fin, lila polotröja
  • Ett påslakanset till både mig och Tim
  • biocheckar och en flaska dooleys från jobbet samt biocheckar från mamma och pappa
  • Mascara och ögonskugga från Dior
En riktigt bra mix av praktiska klappar och mysklappar och vill-ha klappar i övrigt.
Vilken var den bästa julklapp i år?

Inga kommentarer: