onsdag, december 03, 2008

Barkljus


Min svarta ljusbricka från IKEA har jag verkligen fått användning av sedan jag köpte den när vi flyttade in i lägenheten för över 1,5 år sedan. Den har fått vara grund i åtskilliga arrangemang och nu inför jul har den fyllts med coola barkljus och kottar för en riktig naturkänsla. Så fint när ljusen är tända tycker jag!

Dagen har bestått av jobb och sedan kom Carro och Robin förbi för att smaka på en lussebulle. Där efter gjorde vi mumsig Tacopaj och kollade på Bonde söker fru.
I morgon ska jag på kurs hela dagen. "Förtroendeingivande försäljning" är temat.
Å idag är det 3 veckor till julafton, tiden går fort, fort just nu! Vi planerar hur vi ska göra över jul och nyår. Klart är iallafall att det nya året kommer firas in i Trysil där vi ska åka lite skidor. Mycket efterlängtat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ljusen är så fina! Och VI är aningen avundsjuka på Trysil faktiskt, hade vart betydligt roligare att fira in det nya året där uppe med er :) kram

Johanna sa...

Ja, vi tycker också det vore roligare om ni var med men det får bli en annan gång. Är RÄTT avundsjuka på er som ska till värmen också ska ni veta :) Idol imorrn eller vad har ni för helgplaner? Kram