tisdag, december 23, 2008

Lussebak och köttbulletrill

Fick jobba halvdag idag som skönt var. Sedan dess har jag julstökat sådär lite lagom. Var iväg och handlade en sväng på den närmsta ica-butiken och det var bara en enda person före i kassakön. Underbart! Så det gick smärtfritt. Tim har bakat lussekatter som blev supergoda.

Vi har även slagit in en hel del paket, har bara tre stycken kvar att slå in nu, tror jag. Vi ska ställa oss och trilla köttbullar (i mitt fall quornbullar) om en liten stund. Ska äta en liten jultallrik nu ikväll med favoriterna från julbordet :) Å så blir det någon film och, om jag får som jag vill, lite uppesittarkväll.

Återkommer lite senare med inlägg nr 200 :)
Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack ja det borde du kolla för man blir verkligen berörd av henne! Får önska dig en god jul! Kram

Anonym sa...

Langar ni med lite lussebullar imorrn eller ? Skulle vart riktigt gött! Ses imon, trevlig kväll på er. // Jon

Johanna sa...

Jenny: Ja, jag var inne och det berörde mig verkligen starkt.

Jon: Hehe, jag ska se vad jag kan göra ;) Nu är det dags att sova. Ses imorrn. God jul :)