måndag, juni 19, 2006

Sommar i Götet

Hej,
har inte skrivit här sedan i september 2005. Riktigt dåligt men jag har jobbat och haft fullt upp. Kände att jag fick lägga ner bloggandet ett tag och hade helt ärligt inte så mycket att skriva om.

Idag startar jag min semester och fyra veckor framöver kommer jag att vara ledig. Jag ska skriva på min bok och eftersom jag ska till Grekland om två veckor är det kanske dags att grunda solbrännan.

Min bok är tänkt att bli en deckare, jag har en inledning som jag tror mycket på och en idé om hur det ska bli. Det så SÅ roligt!!
Är det någon som har några idéer om hur man gör när man sedan ska skicka in manuset emottages tips tacksamt!! Prioritet ett är hur som helst att skriva på boken och målet är att skriva klart den. Att den sedan skulle bli antagen är ju ganska otroligt men det är i alla fall kul att försöka!

Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejja!

Vore jätteroligt att läsa en blogg om skrivande från en tjej och just i genren deckare. Håller själv på att bygga en blogg om mitt skrivande, men är lite tveksam på hur det ska te sig ännu...

Lycka till!

Johanna sa...

Va kul! Vill jättegärna ha adressen till din blogg när den kommer. Man får mycket inspiration genom att läsa att vad andra skriver och vad andra tänker om skrivandet.

Lycka till till dig med!