torsdag, juni 29, 2006

Lite frågor

Hittade denna hos http://sofiasblogg.blogg.se/ för ett tag sedan.

DAGENS:
klädsel: Just nu svart linne med surfarshorts. Vi ska ut på stan och då blir det svarta Filippa K-shorts och svart linne med spets samt vitt skärp i midjan.
låt: Det återstår att se
tv: Tänkte se filmen "In good company" med Scarlet Johansson (fick den med aftonbladet igår)vill ha: Ett par ankelboots i petroleum-färg från Wedins
sjuka: Ingen
tråkigaste: Grå himmel
roligaste: Att shoppa

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Tim så klart
såg dig gråta: Tim där med
fick dig att gråta: Kommer inte ihåg faktiskt
fick dig att börja skratta: Hm, Tim. Tjötig jag är
du gick på bio med: Oj, det var ett tag sedan nu, men det var nog med Tim, Robin, Behnam, Kans och Sandra, brukar bli så.
du gick på stan med: Tim
skickade ett e-mail till dig: Får mest reklam och från t.ex. stureplan och nattstad
skickade ett sms till dig: Lina, min barndomsvän
skickade ett lunarinlägg till dig: Tims bror Jon tror jag, använder det så sällan

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja, absolut
bråkat med ditt husdjur: Nej, har inget
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge:
Ja
Danmark: Ja
Finland: Nej
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Ja
Frankrrike: Ja
Spanien: Ja
Italien: Ja
Kroatien: Ja
Grekland : Ja
Österrike: Ja
Schweiz : Ja
Thailand: Ja
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej
Malaysia: Ja

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
att jag inte kommer att tycka om den utbildning till fastighetsmäklare som jag ska gå i höst
Vart vill du gifta dig: I kyrkan
Vem hatar du verkligen: Det är nog ingen för tillfället
Varit kär: Ja
Kör du bil: Jaa, mammas och pappas
Har du ett jobb: Ja, jag jobbar i mataffär
Gillar du att ha folk omkring dig: Både och, måste vara ensam ibland
Är du ett hälsofreak: Nej, det kan jag inte påstå
Är du ensam nu: Nej, Tim sitter vid sin dator några meter bort
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Boten Anna

FAVORIT:
Rum i huset: Sovrummet här hos Tim
Typ av musik: Allätare
Parfym: Hugo Boss "Deep red" och Armani "City Glow"
Månad: Många på sitt sätt
Mat: Fisk och fågel (äter inte kött)
Dricka: Mjölk
Godis: Lösgodis
Tidning: ELLE
Film: Så många, Braveheart älskar jag
Skådis: Många
Djur: Delfiner är SÅ fina

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja, och gjort det
Träffat någon ny: Ja, massa kunder på jobbet
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Ja
Ätit: Ja

Inga kommentarer: