torsdag, juni 29, 2006

Listor

Som ni kanske har märkt älskar jag listor. Dessa hittade jag hos Julia

KLÄDER

  • Vad använder du just nu för jacka? I vintras var det min päls som jag köpte på Victoria Arena. Just nu försöker jag låta bli att använda jacka men om jag nödvängtvis måste använder jag hellre min svarta väst från H&M eller min röda som är köpt på Zara i London.
  • Vad använder du just nu för skor? Åker till Grekland på söndag så då blir det bara flip flops! Fram tills dess använder jag mina grön-vita tygskor eller guldiga sneakers från Bianco.
  • Favoritfärg på kläder? Av någon anledningen har jag väldigt mycket gröna kläder, speciellt på sommaren! Annars gillar jag svart, vitt och marinblått.
  • Favoritmaterial på kläder? Massa olika! Jeans använder jag mycket så denim är en favorit.
  • Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ska köpa en "fladdrig" kjol som jag kan ha i Grekland. Gärna i vitt. Sedan är klänningar väldigt hett just nu.
  • Favoritaffärer? Helst NK och Vicotria Arena men även en del på t.ex. Gina Tricot.
  • Favoritmärke? Jättesvårt... Filippa K gör snygga svenska grejer. Pojkvännen köper mycket D&G men det är dåligt med sånna märken för tjejer i Göteborg.

GREJER

  • Vad har du för plånbok? En svart i skinn som är lite trasig så jag måste köpa ny! Förslag?
  • Vad använder du för smycken? Har hur mycket som helst som jag inte använder. Brukar ha pärlor i öronen och så blir det mycket halsband. Gillar min klocka från Calvin Klein.
  • Vad använder du för solglasögon? Svarta och stora från Dior
  • Använder du nagellack? Oftast inte men jag gillar fransk manikyr. Annars blir det genomskinligt, vitt eller pärlemor.
  • Vad har du för mp3? En vit iPod 5:e Generationen som jag älskar!
  • Vad har du för mobil? En jättegammal Nokia 8310 tror jag den heter. Jätteliten och söt men jag borde köpa en ny. Vill ha Nokia 7370!!!

BLANDAT

  • Vad har du i din jackficka just nu? Sitter hos pojkvännen och har inte ens med mig någon jacka hit så...ingenting.
  • Vad har du i din väska just nu? Hur mycket som helst!!! Mobil, plånbok, solglasögon är väl det viktigaste.
  • Vad är du beroende av? Min Tim
  • Vilken sorts lipsyl använder du? Mest läppglans men annars något med solskyddsfaktor i eller Försvarets hudsalva som är grym.
  • Vad tror du på? Gud
  • Vad köpte du senast? Ett par svarta shorts från Filippa K
  • Har du nåt husdjur? Nej men killen har en fågel.
  • Vad bor du i? Två olika villor. En är pojkvännens familjs och en är min familjs. Lever typ halva mitt liv i varje. Vill flytta, snart!!!

Inga kommentarer: