torsdag, juni 22, 2006

Midsommar

Imorgon förmiddag bär det av. Jag åker till Skåne (Falsterbo) med ett gäng kompisar. På vårt långbord står:
    • sill (även om jag tycker det är sådär...)
    • gräslök + gräddfil
    • lax
    • ägghalvor
    • färskpotatis
    • jordgubbar
    • glass
    • vin i bag in box
    • nubbe
    • diverse annan dryck

Det var nog det viktigaste. Har precis gjort och skrivit ut ett litet häfte med snapsvisor. Här ska de sjungas! Nej, nu är det dags att börja packa.

En riktigt Glad midsommar önskar jag dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

And the same to you!

Vintage Wine sa...

Hittade hit genom bloggportalen & blev nyfiken eftersom jag också skriver på lite texter och dessutom är intresserad av att bli fastighetsmäklare :-) Gillade din inledning och skulle gärna läsa mer, vilket jag tycker är väsentligt för en bra bok.

Glad midsommar!