onsdag, juni 21, 2006

I min iPod

Jag har inte använt min iPod alls mycket på flera månader. Var borta januari-mars (thailand och malaysia, underbart) och då användes den mycket flitigt. Det är synd och skam att den har fått ligga och damma sedan dess. Den 2/7 bär det däremot av till Grekland så nu ska de fixas och donas med iPoden vill jag lova. Nedan följer en önskelista på låtar som ska med till Grekland. Fyll gärna på den, jag behöver tips!

Och här några favoriter som definitivt får stanna:

  • Kelly Clarkson, skivan Breakaway som är FULL med HITS
  • Coldplays skivor med låtar som "Fix you" och "In my place"
  • Creed för att dom är bäst!
  • Eva Cassidy, speciellt "Fields of Gold"
  • Backstreet Boys senaste skiva, speciellt "I just want you to know"

Som ni märker är min musiksmak VÄLDIGT blandad. Gillar från början det jag kallar för softrock. Med det menar jag band som 3 doors down, Linkin Park (lite hårdare men ändå) och Creed. De senaste åren har jag också lyssnat mycket på "vanlig" pop. Mycket beroende på att min pojkvän gillar sån musik... radiopop liksom. Men alla förslag är välkomna!

Inga kommentarer: