onsdag, oktober 07, 2009

Vin i Vasastan

Idag har jag haft budgivning och tre möten inbokade på jobbet, ganska fullt upp med andra ord.

Vid 7-tiden träffade jag min kollega Liz och före detta kollegan Carro för ett glas vin. Vi hamnade till slut på Viktoria i Vasastan och hade en riktigt trevlig och mysig kväll.

I morgon ska jag träffa en kund för visning av lägenhet kl 9 så det blir tidigt på jobbet, måste skriva ut lite papper innan. Kl 10 ska jag visa vår egen hyreslägenhet för nästa potentiella hyresgäst, det blir en väldigt konstig känsla!

Nu är det läggdags, sov gott!

Bild: www.alisagonzales.se

6 kommentarer:

Malin sa...

Hej!
Jag vi känner flet Johannor...:P Svensklärare som jag är VÄL medveten om att mums stavas med ett M men när man drar ut på något på INTERNETspråk så lägger man till bokstäver, eller hur;) Så du behöver inte påpeka..hehe

Såg att du ringde igår men jag hörde inte det för jag var på stan då. Såg det sent och tänkte att det inte var någon idé att ringa upp dig.Hur var lägenheten då?

KRAM

Caroline sa...

Gött med AW! Själv satsar vi studenter på en spontanutgång ikväll. :) Ni hörde aldrig med din pappa eller föreningen om möjligheten för en vän att överta lägenheten eller?
Kram

Malin sa...

hehe, okey får se vad jag känner då efter några tvättar. Jag har ett torrshampo från HM undra om det inte är Proffs eller vad det nu heter, en rosa flska rätt billigt. Det är jag nöjd med i alla fall, testa det!

Caroline sa...

Okej, synd att ni inte frågade tidigare då!
Det var jag, Carro och några från hennes klass. Hade rätt trevligt, men Parken sög! Bara Organism spelning i källaren som var något att ha!

Jennica - Pieces of Jen sa...

Tack!! Kommer tyvärr inte ihåg vad webbutiken jag köpte plexiljusstaken i heter. Men ljusstaken heter iaf Ghost candelabra så googla på det så kommer det nog upp :) dock köpte jag den på rean så vet inte om den finns kvar. kram

According to Nicky sa...

Trevligt med vin! :)

Hoppas du njuter av din helg i fulla drag! :)Kram/Nicky :)