fredag, oktober 23, 2009

Bokstavslista

Jag älskar listor och den här nedan går runt på bloggarna just nu. Kopiera gärna och gör den på din blogg också! Vill passa på att önska riktigt trevlig helg! Ikväll blir det thaigryta och idol. Ska hem till Robin och Caroline och få träffa lilla valpen! Mys!

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som du fick detta av har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Johanna

2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaga

3. Flicknamn: Josefine

4. Pojknamn: Jacob

5. Yrke: Journalist

6. Färg: Jätteröd :)

7. Klädesplagg: Jeans

8. Mat: Jordgubbstårta

9. Sak i badrummet: Jordgubbstvål

10. Plats/stad: Jägersro

11. En orsak att vara sen: "Jag missade bussen"

12. Något man skriker: JA!

13. Film: Jägarna

14. Något man dricker: Juice

15. Band: Jerusalem (var ett band förr)

16. Djur: Jättepanda

17. Gatunamn: Jakobsdalsgatan

18. Bil: Jaguar

19. Sång: Jag ljuger så bra

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jympapass

2 kommentarer:

Sandra sa...

Johanna! Jag undrar vart ni har fått tag på eran fina ljusstake, den vita och enkla? Är på jakt efter ett par enkla vita ljusstackar som passar våra små fönster och den såg lovlig ut. Krraaam

Sandra sa...

ok, det var ju synd! Men dem är iallafall väldigt fina :-)

Precis det kostar 350 kr för att se sin dumhet på ett papper :-). Känns jävligt surt och idag är det en sämre dag, feber och så. Så jag är glad att jag stannade hemma igår. Vilken film kollade ni på??

Kraam