lördag, oktober 03, 2009

Scanbad Delta


Idag började dagen med att Tim tonade mitt hår i en lite mörkare, höstigare nyans. Färgen köper jag hos frisören vilket gör att det blir en nyans som passar just mina färger i övrigt. Jag tycker däremot att det är smidigt att tona hemma med tanke på att kostnaden blir så mycket lägre. Kanske blir skillnaden inte så stor men det ger extra glans och känns annorlunda för mig.

Där efter åkte vi till K-rauta för att beställa badrumsmöbler. Det var lite svårt att hitta en rättvis bild men den ovan är iallafall från samma serie. Vi har köpt tvättkommod och spegel från Scanbad. Precis som på bilden är kommoden vit högblank och med två lådor, men vi har inte 50 cm som på bilden, utan 70 cm. Även spegeln är 70 cm bred och istället för bara belysning överst så har vi inbyggd belysning på båda sidorna.

Det ordnarie priset för paketet ligger på drygt 11 000 kr men om man köper ett setpris från Delta Quick (finns en speciell broschyr med erbjudanden) får man det för 9 095 kr. Som om inte det vore nog har K-rauta just nu 20 % rabatt på allt i Delta-serien vilket gjorde att slutpris hamnade på lite över 7 000 kr. Grymt bra!

Jag ska självklart visa er bilder när allt är på plats i lägenheten. Leveranstiden är 1-2 veckor så jag hoppas vi har kommit en bit i badrummet tills dess.

Bild: www.pricerunner.dk

3 kommentarer:

Caroline sa...

Det blir säkert kanon! :) Du var väldigt fin i din färg, tycker att du ska köra på den i fortsättningen också! :)

Miia - There´s no place like home sa...

Snyggt, snyggt! Vitt & fräscht, me like =)

Sophia sa...

Hej! Googlade efter Scanbad Delta eftersom vi är sugna på att ha det i vårt hus och hittade din blogg. Är du nöjd med din möbel avseende kvalitet och funktion? Tacksam om du vill slämga iväg ett mail på sophiastreiby@msn.com.