fredag, oktober 30, 2009

Presenter


Inser mer och mer att bloggen kanske mest är för mig själv, inte så mycket för andra. Jag är verkligen urusel på att uppdatera och förstår att det inte så kul att följa :) Jag tänker iallafall att det är roligt för mig själv att gå tillbaka och kolla, så jag fortsätter ett tag till ;)

24 år i tisdags som sagt och på bilden ovan ser ni mina presenter.
* Iittalaljusstake i frostat glas från Robin och Carro.
* Boken Fyrvaktaren av Camilla Läckberg från mormor.
* Ett kit med Marimekko-servetter, Lavendeldoftljus från Yankee candle och ett kort där det stod att vi skulle få alla köksluckor i nya köket sprutlackade, fantastiskt!! Från Tims föräldrar och bror.
* En mys-set (byxor och hood) från Björn Borg av Tim.
* Handsetet Satin Hands från Mary kay från min bror och hans flickvän.
* Pengar från farfar.
* Jag fick även bordet Tequila och fyra stolar som vi ha i köket från mina föräldrar! (syns ej på bild).

Stort tack mina nära och kära! Jag är superglad och tacksam för att ni finns!

Inga kommentarer: