lördag, oktober 03, 2009

Ånäsvägen

Kortet ovan är tagit från Redbergsparken sett. Vi har utsikt hitåt från sovrummet och vardagsrummet och lägenheten ligger på våning 3. Köket har istället utsikt mot den mysiga innergården. (Yrkesskadad som jag är presenterar jag det på mäklarspråk märkte jag). Känns skönt att inte ha lägenheten mot spårvagnarna men samtidigt att ha 1 minut dit.

Ikväll har jag varit en stund hos Robin och Carro. Killarna skulle spela tv-spel så jag pratade lite med Carro bara och blev bjuden på goda kladdkakemuffins med grädde och kolasnittar. Båda recept från Leilas bakbok A piece of cake. Mums!

Nu myser jag med tända ljus och soft musik. Funderar på att bläddra i lite inredningstidningar som jag hade liggande. Jag har bestämt att jag ska ta mig i genom dem jag har och riva ut det som inspirerar mig. Jag kan inte ha massa tidningar liggande, det blir så dammigt och tar mycket plats så det är ett måste att rensa ut där innan flytten. Förenar dessutom nytta med nöje när jag är på inredningsinspirationsjakt :)

4 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Vad kul med bilder på huset och badrummet! Spännande att ni ska göra om det mesta själva dessutom men det blir förmodligen hur snyggt som helst. Gillade verkligen badrumsinredningen ni beställt =)

Malin sa...

hehe, badrummet är inte i det bästa skicket för de ska göra en grundförbättring här så de hari nte brytt sig om att renovera det än. Därför de inte är med...du får kika på det när du kommer hit;)
Hur går det med film letandet?

Anna - Starwoman sa...

Ja visst är det härligt med doftljus, mysigt så här på hösten!

Vårt runda lilla bord heter "Tracy" och kommer från Bolagret, så kika där =)

Ha en mysig kvälll nu!

Kram kram

Miia - There´s no place like home sa...

Looking good! =) Kul & spännande att få följa er renovering! Alltid kul med inspiration =)

Kram /Miia