onsdag, oktober 21, 2009

Bonde söker fru

Ikväll myser jag framför TV:n med årets Bonde söker fru efter en LÅNG arbetsdag. Kom hem först för en timma sedan men det är inget ovanligt i mitt jobb.

Igår hade jag en trevlig kväll. Efter ett kundmöte på jobbet åkte jag till en kollega och hade öllotteri. Vi brukar träffas en gäng en gång i månaden och det går ut på att alla tar mig sig en flaska vin var som vi sedan lottar ut. Den här gången skippade vi dock vinet till förmån för tre flaskor öl var istället. Jag fick med mig tre flaskor hem som det ska bli spännande att testa. Det är kul att träffas och tjöta och fika en stund och så är det roligt att man får testa sorter man inte hade köpt själv. Nästa gång vi ses blir i slutet av november så då ska vi köpa med oss en flaska glögg.

I morgon blir det kortare arbetsdag för då ska jag på Mäklarsamfundets årsmöte och där efter middag med allihopa på Peacock. Har aldrig ätit där tidigare så det ska bli kul!

Hoppas ni har en mysig kväll!

Bild: www.tv4.se

Inga kommentarer: