söndag, oktober 18, 2009

Helgen som gått

Fredag: Lugn kväll efter veckan som gått. Vi sov i svärföräldrarnas hus onsdag-söndag då de var bortresta. Höll ett öga på Tims lillebror och fredagskvällen bestod av tacos och idol som vanligt :) Gillade Reza och Rabih, den senare tror jag dock kommer åka snart, han var bara bra i Michael-temat.

Lördag: Grejade i lägenheten, körde en vända till tippen och målade. På kvällen kollade vi när Carro spelade innebandymatch och sedan blev det bowling på Strike i Gamlestaden. Stannade där rätt länge och gick sedan hem då det var långt till nästa spårvagn. Var nog inte hemma förrän närmare 2.

Söndag: Packade ihop från svärföräldrarna och åkte hem. På eftermiddagen var jag på släktkalas i Lerum medan Tim prioriterade Qvidings sista hemmamatch för säsongen vilken de tyvärr förlorade. Nu på kvällen stannade jag hos mina föräldrar som håller på att flytta och rensade ut en hel del saken från vinden. Nostalgi!

Hoppas ni får en riktigt bra vecka. Min är fulltecknad med jobb 9-17 och kvällsjobb eller roligheter måndag-torsdag...

Bild: gameboxs.blogspot.com

1 kommentar:

Miia - There´s no place like home sa...

Oj, vilken späckad men rolig helg! =)

Det låter som att du har en busy week framför dig. Samma här, men jag tar helg redan på torsdag så jag ska inte klaga!

Hoppas du har en bra måndag! Kram /Miia