fredag, oktober 02, 2009

Fredagsfirande

Idag kl 10 hade vi som sagt tillträde på banken och fick nycklarna till vår lägenhet! Resten av dagen gick som i slow motion på jobbet men kl 17 fick jag äntligen åka dit och kolla. Det känns helt rätt men lite konstigt att vi ska bo där :) Men jag hoppas så klart att det kommer bli så fint, så fint när vi är klara. Det är dock ett par månaders hårt arbete dit.

Vi firade hos svärföräldrarna Kent och Mimmi ikväll. En av mina favoriter bland mousserande viner är Asti, riktigt god och prisvärd så den drack vi ikväll!

Givetvis spanade vi in kvällens idol och jag måste säga att jag är riktigt förvånad över att juryn utsåg Camilla till en av dem som fick sjunga vidare. Känns mer som en kupp från tv4 om ni frågar mig. Jag har gillat henne tidigare men de två låtarna den här veckan har inte varit bra. Jag tyckte hon borde åkt. Däremot känns det även helt okej för min del att det blev Jon fick åka. Jag tycker han är som bäst när han sjunger sina egna låtar och det känns inte riktigt som han ville vara en del av idol ändå. Favoriten ikväll var nog Erika. Vad säger ni?

Bild: www.edelight.de

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jag gillade Calle, eller i alla fall låtvalet. Sen är Tove min favorit :)

Caroline sa...

Erika kanske va bäst sångmässigt, men hon lyser inte igenom rutan. För mig är hon ingen idol! :) Tove rocked!! :) och Calle såklart!