torsdag, september 10, 2009

Vi har köpt lägenhet!

Illa illa att jag inte bloggat här på över en månad. Jag skäms! Men jag har iallafall varit lite mer aktiv på http://nyabebisar.blogspot.com.

Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera nu för vi har nämligen köpt lägenhet! Det är en 2:a precis som vi har nu och vi ska inte flytta speciellt långt heller. Idag bor vi på Danska vägen och vi ska flytta till Redbergsplatsen (se tråkbilden här ovanför, i husen bakom till vänster bor vi, bortanför innergården).

Den är i ganska risigt skick så vi har tänkt renovera en del. Vi får tillträde den 15 oktober och då ska vi göra om hela badrummet samt väggar i alla rum och golv i sovrummet. Så det blir en resa :) Förhoppningsvis blir det massa inredningssnack här på bloggen framöver och jag hoppas ni hänger med ;)

2 kommentarer:

berra sa...

grattis till lägenheten!!

Johanna sa...

Tack! :)