måndag, augusti 03, 2009

Helgen


Sunny stand up var kul, men vi har sett de komikerna några gånger nu så vissa saker blir samma. Det är iallafall klart underskattat med stand up tycker jag, man behöver skratta ibland!

Lördagen innebar förfest med fyra härliga tjejer. Jag, Carro x 2 och Linnea var hemma hos Therese och förfestade. Vi hade superkul och hur mycket som helst att prata om, det lär bli fler förfester framöver! Nästa gång kanske alla kan följa med ut också, det gick lite sisådär den här gången så jag hamnade på nattklubben Push med några andra vänner istället. Blev en hård kväll som varade till 5 någongång på morgonen. Hade en grym kväll hur som helst!

På söndagen var jag inte vidare pigg och sov länge men jag orkade iallafall se den mysiga och charmiga filmen Sommren med Göran, rekommenderas!

Bild: www.movielovers.se

11 kommentarer:

Anette sa...

Tack för tipset det var snällt!
Vet att Cow säljer lite Philosphy, tyvärr är det ju lite dyrt i Sverige samt att de bara har en liten del av Philosophys sortiment. Men det är absolut mkt bättre än inget ;)
Ha en fortsatt skön söndag!

Sofie sa...

SV: Nu är det bara tre dagar kvar på jobbet, sen lite semester innan skolan och allt drar igång.
Nu börjar jag komma iordning lite här hemma så det är bara att komma förbi när ni vill.
Kram

H A N N A - F O T O B L O G G sa...

Jag tyckte filmen va sådär, är inte så mkt för kommedi ;D

ifrank sa...

Jag älskar att bilderna är stora, men det är kanske för du har en mindre dator? Kram!

Anonym sa...

Ja det är klart det är upp till var och en :D Jag bara skrev det som ett tips, för det är roligare att se tillbaka om bilderna är större. Tycker jag. Så därför skrev jag det :D Då kan hon ju även spara bilderna direkt från bloggen om hon inte har kvar dom på datorn, och har dem då i större format!

Maria sa...

Åh jag måste se den filmen snart alltså! Alla älskar den :)

Boråsbloggarna
http://www.borasbloggarna.se

Hemma hos Katta sa...

Men vad kul! GRATTIS! Kommer ihåg den där känslan när köpet var klart och man kunde sätta igång med planeringen...

Ser fram emot massor av inredning här på bloggen i höst!

Grattis igen och stor kraam!

Miia - There´s no place like home sa...

Hej du, läste i Kattas blogg att ni firade er nya lya med skumpa ;) Jag ville bara kika in & gratulera till nya hemmet!

Kram /Miia

Madeleine sa...

Vad kul stort Grattis:)

Hoppas på många inlägg här i bloggen nu med all planering. Kraam

Miia - There´s no place like home sa...

Som många andra, ser jag framemot massa inredningsinlägg nu i höst ;)

Stort grattis igen!

Johanna sa...

Tack, tack snälla ni!