lördag, september 26, 2009

Flickan som lekte med elden

Vi har lagom mycket bokat den här helgen. Igår var jag hemma hos min kollega Liz och hade vinlotteri. Vi är några stycken som träffas en gång i månaden och köper med oss var sin flaska vin som sedan lottas ut. Jag fick med mig två flaskor därifrån den här gången, valde ett rött och ett vitt. Är de goda kanske tips kommer här på bloggen längre fram.
Där efter åkte jag till Kans och Sandra där Tim, Robin och Carro kollat idol. Satt och pratade där ett tag och fick se deras mysiga lägenhet.

Idag blir det, som sagt, fotbollsmatch och eventuellt kanske vi hinner med en sväng på stan för att kolla saker till lägenheten. Ikväll kl 21.15 ska vi gå på bio, Flickan som lekte med elden. Jag ser fram emot det väldigt mycket och hoppas den är lika bra som första filmen och böckerna!

I morgon har vi bokat in söndagsmiddag hos mamma, pappa och bror.

Trevlig helg!

Bild: www.nojesbloggen.com

Inga kommentarer: