fredag, september 18, 2009

True blood

Å så skönt med helg! Jobbade 13 timmar igår så idag tog jag en liten sovmorgon innan fredagens arbete klarades av. Ikväll blev det tacos, Idol och Guitar hero 5 hos Robin och Carro.

Det blev mycket tv-snack i bloggen just nu men jag vill rekommendera er att se serien True blood med bland annat svenska Alexander Skarsgård i rollen som vampyren Eric. Finns på SVT play och går även på tv. GRYM musik i introt till programmet förresten. Vi gillart! Vi ska klämma ett avsnitt nu innan läggdags.

I morgon ska vi åka runt och kolla kakel och badrumsmöbler igen, har några affärer kvar inna vi bestämmer oss men vi är väldigt överens än så länge. Det handlar mest om att få ut bästa priset. I morgon ska vi också åka till Ulricehamn på kräftskiva. Det blir övernattning där och sedan väntar släktkalas på söndag då min pappa fyller 55 år.
Busy weekend med andra ord men det är lagom mycket tycker jag.

Trevlig helg till er!

Bild: www.sidereel.com

5 kommentarer:

Miia - There´s no place like home sa...

Hoppas ni har en lyckad helg! Med era planer så låter det så ;)

Sandra sa...

Tack själva! Verkligen jätte trevligt. Hoppas att ni sov gott?? Glömde fråga det förut :p hehe. Precis hemkommen från kalaset eller?? Kram

Caroline sa...

Har också kollat på de med rosor länge, kostar en slant bara. Men kan hända att det blir en sådan här hemma. Känns lite mastigt med 300 kr bara, men får väl avstå från något annat :) Nu har vi hittat en färg vi trivs med, passar bra till svart som vitt.

Sandra sa...

okej vad bra då! :-) Som jag skrev till Carro så funderar vi på att ha en tillställning lite längre fram om ni är intresserade, i Ulricehamn förstås, hehe. Så jag hoppas att ni är intresserade :D!!?

Önskar dej en trevlig dag. kram

Anonym sa...

Läste precis på HollywoodNytt att de vann en Emmy!

http://hollywoodnytt.com/kandisar/vinnare-av-emmy-2009-true-blood-tog-hem-ett-pris/