lördag, juni 27, 2009

Tapas

Behnam och Tim på Manana.

Calle och Robin.

Carro och Calle.

Marlen och jag skålar i Sangria.

Massa god Tapas-mat!!

Många skratt!

Josefin och Marlen.

Efter matchen hade vi bokat bord på restaurang Manana. God mat som alltid även om vi fick vänta ganska länge innan tapasen kom in den här gången. Jag åt vitlöksbröd, minipaprikor fyllda med färskost, tortillassnittar med majsaoli och kycklingspett. Mums! Det blev verkligen en helkväll med fotbollen och restaurangbesöket tillsammans med härliga vänner.

4 kommentarer:

Malin sa...

åhh, vad härligt det ser ut att ni har det;) Snart kommer vi också...:D KRAM

Hemma hos Katta sa...

Mmm, så gott det både ser ut och låter när du beskriver rätterna! Sangria är riktigt underskattat...

Mysigt med Kroatien! Hoppas du och killen får en urskön semester =)

Kraam kraam

Malin sa...

hehe, ja visst är den snygg? Klickade som sagt hem den för att ha den på ett bröllop. Ska bli kul och se hur den ser ut på. Fan, vad ni har det bra asså. Jag jobbar nu en av mina två veckor:) Bada och sola lite åt mig med. Hälsa Tim KRAM

Miia - There´s no place like home sa...

Mmm, så gott det ser ut! Tapas är riktigt god och en av mina absoluta favoriter ;)

Kroatien låter inte helt fel!