söndag, juni 21, 2009

Midsommar

Min grupp var "Filmhjältar" och bestod av mig som Princess Leia, Sandy i Grease, Lara Craft, Catwoman, Stållångben, han i Sista samurajen och han i Die hard.

Midsommarhelgen spenderades på Smögen där syskonen Kim, Nina och Malin hade bjudit in ett gäng om ca 30 personer till midsommarfirande med maskeradtema. Vi var indelade i fyra grupper som tävlade i klassiska midsommarlekar. Där efter åt vi god mat, sjöng MÅNGA snapsvisor och dansade hela natten. Vi hade riktigt roligt och jag vill tacka syskonen med respetive för en grymt rolig helg!


Min sambos utstyrsel gjorde stor succé, både på festen och på Smögenbryggan bland alla turister :) Han var med i gruppen "Reklam" och föreställde så klart Iprenmannen.


Jag som prinsessan Leia, Joker i gruppen "Filmskurkar" och han i Norrlandsguld-reklamen.


Räkan var med i gruppen "Havets läckerheter".

Liksom sköldpaddan!

Reklamgruppen bestod också av GB glass-gubben.


Lara Craft (filmhjältar) och Sjögräset (havets läckerheter).


Nina som Magica de Hex (filmskurkar)


Jenny som fåret Cheap (reklamgruppen).

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Vilken rolig temafest=) Iprenmannen var ju klockren...haha

Ser verkligen ut som en riktigt bra Midsommar=)

Ha det bra. Kram

Johanna sa...

Hehe, jaa, det var det. Vi jobbade många timmar på Tims iprendräkt :)

Hoppas du hade det bra också.
Kram