torsdag, juni 18, 2009

Simon och Olivia 2006-06-13

Vilken fantastiskt fint bröllop vi fick vara med om förra helgen. Min kusin Simon gifte sig med sin Olivia. De hade supertur med vädret som var blått och soligt trots att prognosen visade regn. Allt från ceremonin i kyrkan till festen i ett stort tält i Olivias föräldrars trädgård var väldigt vackert och välarrangerat. Stort tack för att vi fick komma, vi önskar er all lycka!


Olivia har svårt att hålla tårarna borta när hon skrider upp för altargången med pappa Kjell, likaså har vi i bänkraderna.


Det vackra brudparet.

Brudparet gratuleras utanför Björlanda kyrka.


Lycka!


Fina mamma och pappa i folkvimlet. Det var över 130 gäster på bröllopsfesten och ännu fler vid själva vigseln.


Tim och jag. Min klänning och kofta kommer från MQ, kuvertväska Esprit, örhängen HM.


Lycka över att få ha den man älskar vid sin sida.


Jag.


Min stiliga bror.


Mellan kyrkan och festen åkte brudparet häst och vagn.


Ekipaget.

Inga kommentarer: