söndag, juni 07, 2009

Valvaka


Sitter just nu och kollar på valvakan på SVT. Kul och intressant tycker jag som självklart var och röstade idag.

Annars har helgen bestått av studentfirande i fredags då min kusin tog studenten samt lite häng hemma hos mina kära mamma, pappa och bror. Tim firade sin examen som systemvetare med trerättersmiddag och utgång tillsammans med sin klass.

Igår kollade vi givetvis på matchen. Jag var på Berså och åt tacobuffé och tittade tillsammans med Carro, Robin, Marlen, Behnam, Malin och Erik. Väldigt trevligt och vi tog även en sväng till Chez ami innan jag åkte hem till Tim som varit på Svensexa. Bröllopet närmar sig, nästa helg är det dags!

I morgon är det jobb igen. Det är en viktig vecka för mig då det är sista veckan innan semestern. Det gäller att sätta och få ihop de sista affärerna innan ledigheten. Sedan kan jag njuta med gott samvete :)

Bild: www.radioupf.se

4 kommentarer:

Malin sa...

Nu får du allt ta och uppdatera här lite!! :D

Johanna sa...

Inget att säga just nu faktiskt. Mest jobb. Hoppas det blir mer på semestern :)

Hemma hos Katta sa...

Vad kul, då är vi där samtidigt! Åker ner till Kungshamn på torsdag kväll och är där över midsommarhelgen =) Var i Smögen ska ni bo?

Ha en bra kväll!

Kraam kraam

Beauty By Beata sa...

Kul att höra =)
Trevlig sommar på dig också!