tisdag, juni 23, 2009

Go vecka

På måndag åker vi till Kroatien men fram tills dess har jag en go vecka framför mig med strålande väder. Så här är planerna hittills:

Tisdag: Lunch med Johanna på Espresso House, sola, räkor hemma hos Robin och Carro framför fotbollen.
Onsdag: Sola på dagen, till mormor på besök, middag hos mina föräldrar för att träffa brorsan innan han sticker till Las Vegas i tre veckor.
Torsdag: Sola som vanligt :) Planerar att tillbringa kvällen vid Saltholmen med min älskling, skaldjur och en flaska rosé.
Fredag: Sola, måste ju grunda ordentligt inför resan. På kvällen ser vi semifinalen i U21-EM live på Ullevi och där efter blir det förhoppningsvis middag på Manana.

Semester är SÅ HÄRLIGT!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Låter som en supervecka :) Kul med fotboll på fredag och Manana efteråt.. lääängtar! Det röda börjar lägga sig nu, skönt! Och tusen tack för hjälpen med Elvis idag! Kraam

Johanna sa...

Mmm, det blir en bra vecka. Har varit hos mormor och familjen idag. Så trevligt så. Imorgon åker brorsan till Vegas så det är jag lite avis på.
Det var så lite, det där med Elvis, han e goast! Ses på fredag! Kram

Malin sa...

hehe, men bad utomlands räknas inte! :D Vattnet är LITE kallare i Sverige. Ser ut att få en skön vecka du. Nu ska i alla fall jag bege mig ut i solen på däcket, sedan en tur med båten. Hoppas ni har det gött i Gbg;) KRAMS