torsdag, november 06, 2008

Restaurang ?

Idag har Tim haft tre klasskompisar hemma på LAN så jag fick välja på att hålla mig i sovrummet eller gå ut. Ringde därför mina kära mamma och frågade om hon hade lust att hitta på något. En stund senare blev jag upphämtad åså åt vi en god måltid på Restaurang Frågetecknet.
Vi hade verkligen jättemysigt och åt så GOD mat!
Först delade vi på vitlöksbröd och för mig blev det canneloni med ricottaost och Karl johan-svamp. Till det ett glas gott röd vin. Lyx!

I morgon är det jobb igen och sedan ska jag träffa lite HusmanHagberg tjejer efter jobbet för vin, mat och Mary Kay hudvårdsklass. I helgen ska vi sedan bland annat byta till vinterdäck, tvätta bilen och fira fars dag på ett eller annat sätt.

Ska även försöka blogga lite i helgen och visa upp några mysiga julfynd som jag gjort :)

Inga kommentarer: