måndag, november 03, 2008

Hem & Villa-mässan

I helgen var det Hem & villa-mässan på Svenska mässan här i Göteborg. Jag hade fått gratisbiljetter på jobbet så jag och Tim gick dit en stund i söndags.
En hel del inspiration fick man. Både inredning och accesoarer och större saker som badrum, värmepumpar, bubbelbadkar med mera gjordes det reklam för.

Vi gick mest runt och tittade samt köpte 2 böcker för 25 kr/styck. Det kallar jag kap. Den ena var en bok som hette "Att leva med årstiderna" som handlar om inredning i hemmet och hur man kan ta in naturen och anpassa sig efter tiden på året. Verkar väldigt bra och mycket fina bilder faktiskt. Den andra var en chic-lit bok skriven av Sophie Kinsella. Vill du också köpa billiga böcker kan du kolla här.
Jag köpte också 5 plaza-tidningar för 50 kr. Också kap!

Nästa mässa är nästa helg och då är det lyxiga bilar som visas upp. Jag och Carro ser mest fram emot Brud och bröllopsmässan ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja som verkligen ville gå på den mässan i helgen! Men vad jag inte hade tid. Åhh. så det var något jag missade alltså, attans!

Anonym sa...

Ja den längtar vi till. Med eller utan partner ska vi traska dit! :) ingen träning idag ne, dags för sängen nu, är dödstrött! kram och gonatt.