tisdag, november 04, 2008

Myskväll



Ikväll är det myskväll här hemma. Tända ljus, värmande Lust och fägring-te och en härlig inredningstidning är allt jag behöver. För en gångs skull var vi färdiga med middagen tidigt och mätta och belåtna redan klockan 8. Vi kollade filmen Stepbrothers som var lite smårolig och nu är det som sagt mys. Tim har i och för sig på fotboll på tvn i bakrunden men det är okej. Jag njuter ändå i fulla drag och ska faktiskt stänga av datorn igen direkt när jag skrivit klart.

På bilden ovan har jag fotograferat ett ljusarrangemang som står på vår tv-bänk i vardagsrummet. Det svarta ljusfatet brukar jag fylla med olika saker beroende på säsong. Just nu är det "doftmix" i gröna toner och vita blockljus. Allt material kommer från IKEA.

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va mysigt! En sån kväll vill jag ha idag. Tror att jag börjar bli sjuk :( då behöver jag tända ljus och ompyssling av Robin!