söndag, november 09, 2008

Fullspäckad helg

Helgen har varit väldigt händelserik och jag kom fram till att jag varit hemma totalt 2 timmar igår förutom på nätterna så jag sov.

Fredag: Jobb till 5, hem och byta om och säga hej till Tim. Kl 6 var jag sedan bjuden till HusmanHagbergs centrumkontor där Terese var värdinna för en Mary Kay hudvårdsklass som Tirsa höll i. God kycklingsallad, vin och mumsig chokladpudding till efterätt. En mycket trevlig kväll tillsammans med några kollegor.

Lördag: Jag och Tim hade bestämt oss för att byta vinterdäck och provade först Toyotas däckbytardag men det hade alla övriga i Göteborg med Toyota också bestämt sig för att göra tydligen, sjukt mycket folk. Så det fick bli en liten verkstad i Gårda istället. Kostade 200 spänn mer men det gick på 3 minuter ungefär. Smidigt! Därefter mötte vi upp Berra (grattis efterskott), Natalie, Robin och Carro för en fika på Condecco. Åt god morotskaka och latte. Mums.
Hem och äta lite mat och göra sig i ordning och på kvällen var vi hos Robin och Carro och förfestade innan vi fortsatte till gamlestan för lite discobowling. Vårt lag vann. Carro har lagt upp lite bilder som ni kan se här.

Söndag: Jag skulle ha visning så 10.45 var jag på kontoret och sedan vidare till huset i Olofstorp. Där efter åkte jag och hämtade Tim i stan och så åkte vi direkt till mina föräldrar för en mysig fars dag-middag. Kom nyligen hem därifrån och nu är det tydligen dags för filmkväll. Får se, jag kanske bara stannar en stund eller så stannar jag hemma och laddar inför morgondagen framför Ensam mamma söker på tv3.

På fredag åker vi till Paris!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev det film eller ensam mamma? :)

Johanna sa...

Hehe, ensam mamma :) Men Robin och Carro kom hem till mig med bullar :)