tisdag, december 21, 2010

Saffranskaka



Just nu sitter jag och mumsar på en bit saffranskaka med glöggrädde. Jag hittade receptet hos Carro som i sin tur hittat det HÄR. Det blev jättegott och var lätt att göra! Kakan fick tummen upp från både Tim och vår kompis Berra som testade. Kommer garanterat göras fler gånger.

I övrigt har det varit julklappsshopping och lunch på stan för oss idag. Tror jag har alla klappar fixade nu! Nu Jul med Ernst och Morden i Sandhamn. Känns som en repris av gårdagskvällen. Julmys till max och jag tänkte även slå in några klappar.

1 kommentar:

Caroline sa...

Kul att du provade den! :) Tyckte också den va supergod. Gött att alla klappar är fixade, jag har långa dagar kvar! :) Men i morgon tänkte jag börja slå in mina paket. Blev ett paket till dig idag! =)