måndag, december 27, 2010

Julmys





Ikväll har jag varit på julmys med tjejerna hemma hos min kompis Karin. En tradition som vi har hållit sedan vi började skolan i början av 90-talet. Det har anslutit fler under tiden och den här gången var det jag, Karin, Lisa, Lina, Kajsa, Sara, Annelie, Maria, Frida och Dafne.
Alltid supermysigt att ses då de flesta är på olika håll resten av året.

Varje år har vi en julklappslek och den här gången kammade jag hem skönhetsprodukter i praktiska småförpackningar. Perfekt för mig som ska ut och resa!

Det här blir det sista inlägget på ett tag för ikväll har vi packat och i morgon åker vi norrut mot Trysil. Nu återstår bara för mig att önska er ett GOTT NYTT ÅR och en bra början på 2011.

1 kommentar:

Hemma hos Katta sa...

God fortsättning Johanna! =)

Vilka fina julklappar du fått. Urfina Hunters bl.a!!

Smarta strumpr. Det låter lite läskigt men förhoppningsvis fungerar det riktigt bra. Det är ju alltid just tårna man fryser mest om, speciellt när man åker skidor!

Kraaam!