lördag, december 25, 2010

Julaftonsmorgon




God fortsättning på er! Julafton igår började traditionsenligt för oss med risgrynsgröt och julklappsöppning, bara vi två.

Jag har världens bästa kille! Jag fick nämligen ett par supersnygga Hunterstövlar i modell Carnaby boa. Jag hade nämnt för honom att jag jättegärna ville ha dem men jag kunde inte ens med att sätta upp dem på önskelistan eftersom jag tyckte att de kostar för mycket. Men det hade han alltså snappat upp det ändå och jag suuuuperglad! Tack tack älskling!

2 kommentarer:

Carro sa...

Gud så fina! :) Hade planer på att önska mig sådana i födelsedagspresent men får ändra färg nu när du fick ett par sådana hehe..

Josefin sa...

Vilka tjusiga stövlar! Viktor valde just mellan cerise och boa när han köpte mina. Hade ett par vanliga svarta tidigare = fantasilöst :-) Hunters är verkligen grymt bra.

Ville mest önska god fortsättning! Har som synes vart lite frånvarande på bloggen från och till och där också, inte svarat på din senaste kommentar :-(

Nu ska vi dra till stugan i Branäs, här går man upp med tuppen (snark!) ha en underbar tripp och som sagt; God fortsättning!

Kram från Josefin